22-007-02 |
Schrijftoetsen getoetst |
Annika van Bodegraven |
Els Stronks |
07 Mrt 2022 |
GC |
22-005-02 |
Aspects of Kalenjin linguistics |
Joost Zwarts |
|
04 Mrt 2022 |
LC |
22-029-03 |
check_your_drawer |
Giuseppe Munno |
Iris Mulders |
02 Mrt 2022 |
LC |
22-032-03 |
‘Olives’ experiment |
Sofia Pagiopoulou |
Iris Mulders |
02 Mrt 2022 |
LC |
22-028-03 |
Het Bereden Paard |
Ronja van Zijverden |
Iris Mulders |
02 Mrt 2022 |
LC |
22-030-02 |
Lexical Decision Task Chinese |
Mila Brandsen |
Iris Mulders |
02 Mrt 2022 |
LC |
22-014-02 |
CodeTaal: Een nieuwe lesmethode Engels voor het VSO |
Elena Tribushinina |
|
28 Feb 2022 |
LC |
21-139-05 |
Dieper leren lezen van proza en poëzie |
Corina Breukink |
Huub van den Bergh |
14 Feb 2022 |
LC |
21-184-03 |
Sociale indicatoren als voorspellers voor de taalvaardigheid in een vreemde taal |
Marco Bril |
|
11 Feb 2022 |
LC |
21-186-03 |
TOP-leeslessen in de praktijk |
Suzanne Bogaerds-Hazenberg |
Huub van den Bergh |
08 Feb 2022 |
LC |
19-173-03 |
Bezoekersinterviews voor ‘Facing Surveillance: Artistic Strategies in Times of Control’ |
Rosa Wevers |
Rosemarie Buikema |
28 Jan 2022 |
GC |
21-174-02 |
Gebruikerstest duurzame isolatiejassen |
Lianne Toussaint |
|
28 Jan 2022 |
GC |
21-170-04 |
Onderzoek naar het bouwen van vertrouwen in een gesprek over inenting |
Tessa van Charldorp |
|
26 Jan 2022 |
LC |
21-156-02 |
Hoe kunnen kinderen met TOS het beste Engels leren in het voortgezet onderwijs? |
Elena Tribushinina |
|
13 Jan 2022 |
LC |
21-080-05 |
Governing Education in the Digital Society: The impact of EdTech on public values of learning and teaching in Dutch primary schools |
Niels Kerssens |
|
13 Jan 2022 |
GC |
21-177-02 |
The influence of society on the French language |
Liv Rendl |
Thom Westveer |
22 Dec 2021 |
LC |
21-178-03 |
UU International students and sustainability |
Paola Monachesi |
|
20 Dec 2021 |
LC |
21-169-03 |
Bewuste (grammaticale) taalvaardigheid in gymnasium-4 |
Gijs Leenders |
Rick de Graaff |
20 Dec 2021 |
LC |
21-182-03 |
The Pursuit of White Security. The historical development and internationalization of right-wing extremism in (West-)Germany, late 1960s-2000. |
Annelotte Janse |
Beatrice de Graaf |
20 Dec 2021 |
GC |
21-134-02 |
Holocaust Diplomacy: The Global Politics of Memory and Forgetting |
Lorena De Vita |
|
17 Dec 2021 |
GC |
21-183-02 |
Eye-tracking onderzoek: taalverwerving bij kinderen |
Vera Michilsen |
Pim Mak |
17 Dec 2021 |
LC |
21-179-02 |
OVT/VTT alternation in Dutch narrative discourse |
Anna Marije Buren |
Martin Fuchs |
17 Dec 2021 |
LC |
21-114-02 |
Educatief Partnerschap in een meertalige context: Ouderbetrokkenheid bij het onderwijs aan nieuwkomers. |
Ria Goedhart |
Cok Bakker |
14 Dec 2021 |
GC |
21-164-04 |
Perspective and Identification in Tabletop Role-Playing Games |
Keerthi Sridharan Vaidehi |
Deborah Cole |
14 Dec 2021 |
LC |
21-167-03 |
Verwerving van sarcastische prosodie in L2 Engels |
Marijke van den Berg |
Aoju Chen |
09 Dec 2021 |
LC |
21-168-01 |
kennisdelen in de interdisciplinaire integratie |
Rianne van Lambalgen |
|
06 Dec 2021 |
GC |
21-172-01 |
Pensioencommunicatie |
Lisanne van Weelden |
|
30 Nov 2021 |
LC |
21-155-03 |
Meertaligheid en medezeggenschap in faculteiten |
Jan ten Thije |
|
30 Nov 2021 |
LC |
21-161-03 |
Accentherkenning – Friese taal |
Anne-France Pinget |
|
29 Nov 2021 |
LC |
20-264-06 |
Kennisopbouw over tekstbegrip en tekststructuur in de lerarenopleiding basisonderwijs |
Hilde Kooiker-den Boer |
Jacqueline Evers-Vermeul |
26 Nov 2021 |
LC |
21-154-02 |
CodeTaal: Nieuwe methode Engels voor basisschoolkinderen met TOS |
Elena Tribushinina |
|
19 Nov 2021 |
LC |
21-147-03 |
Dialogisch schrijven: Een integrale aanpak voor betekenisvol taalonderwijs in de bovenbouw basisonderwijs |
Renske Bouwer |
|
18 Nov 2021 |
LC |
21-166-03 |
Consultation inverviews on Wolof |
Sofiya Ros |
Yoad Vinter Seggev |
18 Nov 2021 |
LC |
21-162-02 |
Dutch posture progressive |
Anne-France Pinget |
|
18 Nov 2021 |
LC |
21-102-04 |
Networks of Violence: the Rise of Paramilitary Groups in Aleppo, Syria after 2011. |
Ali Aljasem |
Jolle Demmers |
12 Nov 2021 |
GC |
21-146-02 |
Tools to facilitate collaboration in undergraduate interdisciplinary student teams |
Rianne van Lambalgen |
|
11 Nov 2021 |
GC |
21-150-03 |
Religious Podcasts in Daily Practice |
Bernadette van den Berg |
Katja Rakow |
28 Okt 2021 |
GC |
21-045-05 |
Drum Languages |
Mariano García Giordano |
Yoad Vinter Seggev |
19 Okt 2021 |
LC |
21-122-04 |
Een taalbeleid voor Bonaire. |
EllenPetra Kester |
|
19 Okt 2021 |
LC |
21-097-04 |
LitLab.nl docentenevaluatie |
Els Stronks |
|
12 Okt 2021 |
GC |
21-135-02 |
Cooperation between human service agents and conversational agents within customer service |
Gabriëlla Martijn |
Charlotte van Hooijdonk |
01 Okt 2021 |
LC |
21-145-02 |
Brexit Taskforce Legacy |
Laura van der Knaap |
Marloes Beers |
20 Sep 2021 |
GC |
21-142-03 |
Scholarly learning of teachers in interdisciplinary education |
Merel van Goch |
|
17 Sep 2021 |
GC |
21-127-03 |
Effects of prosody on understanding discourse relations |
Na Hu |
Hugo Quené |
17 Sep 2021 |
LC |
21-132-03 |
Van oppervlakkig naar diep lezen |
Patrick Rooijackers |
Huub van den Bergh |
03 Sep 2021 |
LC |
21-131-02 |
Survey bij lesbrieven TerInfo (26-08-21) |
Mila Bammens |
Beatrice de Graaf |
02 Sep 2021 |
GC |
21-123-04 |
Enquête ontwikkeling digitale vaardigheden OBP |
Sven Hermans |
|
02 Sep 2021 |
GC |
21-083-03 |
Behandelen of niet? Help een vriend beslissen! |
Suzanne Kleijn |
|
27 Aug 2021 |
LC |
21-137-01 |
Lezen in de les: De impact van foregrounding op persoonlijke relevantie bij middelbare scholieren |
Rona Loeffen |
Frank Hakemulder |
23 Aug 2021 |
GC |
21-133-01 |
Hoe rijk schrijven jongeren? – Gereviseerd |
Annika van Bodegraven |
Els Stronks |
16 Jul 2021 |
GC |
21-113-03 |
Grammar of Berlin German |
Carolin Tyrchan |
Roberta D’Alessandro |
08 Jul 2021 |
LC |
21-125-01 |
Invloed van L1 Turks op L2 Nederlands |
Lianne Stolte |
Manuela Pinto |
29 Jun 2021 |
LC |
21-099-05 |
Woordzoeker Project 2021 |
Shalom Zuckerman |
|
25 Jun 2021 |
LC |
21-093-04 |
Singing Texts: a Material Approach to the Role of Hymn and Psalm Texts for Religious Identity Formation of Moluccan Christians |
Jip Lensink |
Katja Rakow |
23 Jun 2021 |
GC |
21-095-03 |
De beliefs van de schoolleider bij gespreid leiderschap |
Robert Mentink |
Cok Bakker |
07 Jun 2021 |
GC |
21-006-03 |
Digging Against the Grain: The Political Moment of Lesbians and Gays Support the Miners, 1984-85 |
Gianmaria Colpani |
|
07 Jun 2021 |
GC |
21-090-03 |
Online onderzoek naar het kijkgedrag van baby’s |
Maaike Jansen |
Frank Wijnen |
31 Mei 2021 |
LC |
21-080-02 |
Governing Education in the Digital Society: The impact of EdTech on public values of learning and teaching in Dutch primary schools |
Niels Kerssens |
|
28 Mei 2021 |
GC |
21-096-02 |
Sentence continuation in Russian |
Elena Savinova |
Pim Mak |
11 Mei 2021 |
LC |
21-089-02 |
Gebruikersonderzoek begrijpelijkheid iconen in overheidscommunicatie |
Charlotte van Hooijdonk |
|
11 Mei 2021 |
LC |
20-291-02 |
Schrijfakademie.nl |
Els Stronks |
|
07 Mei 2021 |
GC |
21-050-01 |
Capturing Audience Engagement The reception of interactive journalistic narrative |
Renée van der Nat |
Eggo Mueller |
07 Mei 2021 |
GC |
21-086-01 |
Leerlingwensen voor schrijfonderwijs _Schrijfakademie |
Els Stronks |
|
06 Mei 2021 |
GC |
21-091-02 |
Chatbots in klantenservicecommunicatie: verwachtingen en evaluatie |
Charlotte van Hooijdonk |
|
06 Mei 2021 |
LC |
21-092-02 |
On the influence of context-dependency with gradable adjectives |
Haram Kang |
Rick Nouwen |
06 Mei 2021 |
LC |
20-293-05 |
Performing History: Historical Costume, Gender, and Popular Culture |
Zheng Ying |
Berteke Waaldijk |
30 Apr 2021 |
GC |
21-081-02 |
Are nonbinary people dehumanised because of their gender identity? |
Rhian Farnworth |
Christine Quinan |
23 Apr 2021 |
GC |
21-077-02 |
Communicating About COVID-19 |
Anita Eerland |
|
20 Apr 2021 |
LC |
21-079-02 |
Iconen in overheid-burgercommunicatie van gemeentelijke overheden: perspectieven van ontwerpers |
Charlotte van Hooijdonk |
|
19 Apr 2021 |
LC |
20-272-03 |
Datafication of Coffee Roasting |
Pauline van Romondt Vis |
|
16 Apr 2021 |
GC |
20-323-02 |
The influence of the women of the Women’s Fellowship in the Reformed Church in Zambia |
Marike Blok |
|
08 Apr 2021 |
GC |
21-039-03 |
Lezen in de zaakvakken |
Job Jurling |
Jacqueline Evers-Vermeul |
31 Mrt 2021 |
GC |
21-036-04 |
Intercultural Communication at the GP Office |
Rena Zendedel |
Jan ten Thije |
30 Mrt 2021 |
GC |
21-074-02 |
Research integrity issues in RM studies at UU |
Mariëtte van den Hoven |
|
30 Mrt 2021 |
GC |
20-296-06 |
Interviews met consumentenvertegenwoordigers en beleidsmakers |
Liesbeth van de Grift |
|
30 Mrt 2021 |
GC |
21-049-02 |
Intensifier competition |
Rick Nouwen |
|
29 Mrt 2021 |
LC |
20-326-02 |
The interaction of entropy and segmentation cues on NAD learning. |
Areti Kotsolakou |
Sergey Avrutin |
26 Mrt 2021 |
LC |
20-316-04 |
Consultation inverviews on Bantu |
Giada Palmieri |
Yoad Vinter Seggev |
22 Mrt 2021 |
LC |
21-033-02 |
Kritisch denken in de geesteswetenschappen |
Mariëtte van den Hoven |
|
22 Mrt 2021 |
GC |
21-035-03 |
Doeltaalgebruik in online en offline taalonderwijs |
Marco Bril |
|
19 Mrt 2021 |
LC |
21-031-04 |
Belonging at the Departement Talen, Literatuur and Communicatie |
Sonja Ludwig |
Stefan Sudhoff |
19 Mrt 2021 |
LC |
21-021-04 |
The use of Spanish ‘se’ |
Júlia Nieto Bou |
Yoad Vinter Seggev |
18 Mrt 2021 |
LC |
21-007-02 |
Issue framing in VAA |
Marie Bartning |
Bregje Holleman |
11 Mrt 2021 |
LC |
18-146-07 |
Invloed van het implementeren van communicatieve toetsing op het vakdidactisch handelen van talendocenten. |
Charline Rouffet |
Rick de Graaff |
11 Mrt 2021 |
LC |
21-038-03 |
Bambi |
Gulsah Yazici |
Iris Mulders |
02 Mrt 2021 |
LC |
21-041-03 |
LDT NL EN |
Victoria Reshetnikova |
Iris Mulders |
01 Mrt 2021 |
LC |
21-040-02 |
GSST |
Vera Nijland |
Iris Mulders |
01 Mrt 2021 |
LC |
20-261-04 |
Collaboration in multidisciplinary student teams – mindmaps |
Roosmarijn van Woerden |
Iris van der Tuin |
19 Feb 2021 |
GC |
20-258-04 |
The effect of individual and team reflection on the development of professional competences and student learning |
Roosmarijn van Woerden |
Iris van der Tuin |
19 Feb 2021 |
GC |
20-281-03 |
“El propio experto: inventar, invertir e investigar” |
Rick de Graaff |
Rick de Graaff |
12 Feb 2021 |
LC |
20-312-02 |
Processing of prosodic boundaries at 6 months |
Rachida Ganga |
Aoju Chen |
11 Feb 2021 |
LC |
20-268-02 |
The Re-footing of Early Warning in a New Era |
David Snetselaar |
Lauren Gould |
08 Feb 2021 |
GC |
20-288-02 |
Polarisatie en politiewerk: een etnografische studie naar spanningen in complexe wijken |
Luuk Slooter |
|
08 Feb 2021 |
GC |
20-328-02 |
Sabar 1 |
Yoad Vinter Seggev |
|
26 Jan 2021 |
LC |
20-314-02 |
KleurenSchat voor Nieuwkomers |
Lianne Stolte |
Shalom Zuckerman |
18 Jan 2021 |
LC |